03
Mar
09

Komunikat

Drodzy polscy przedsiębiorcy!

Upłynął miesiąc, nadszedł czas na wymianę reklam na stronie SLexpresss-u.

Jeśli jesteście zainteresowani wynajmem, któregoś z  miejsc reklamowych, prosimy o kontakt z naszym redakcyjnym awatarem, nick:  SLexpresss Jupiter.

Z poważaniem, redakcja.

Reklamy
28
Lu
09

News nr.36 „Chłopczyk czy dziewczynka?”

Czy to możliwe, że jeden z ważnych pracowników ochrony CP prowadzi podwójne, wielce podejrzane życie? Czy to możliwe, że istnieje w naszym świecie zarówno jako mężczyzna i jako kobieta, utrzymując jednocześnie związki z osobami różnych płci? Poznajcie państwo: Lyricus Bellios to drugie wcielenie niejakiej Elektry Sirbu, byłego szefa ochrony Centrum Polska.

Kilka ciekawostek z życia wziętych. Pani/Pan Sirbu ma w kartotece partnerstwo z właścicielką klubu Purple Lights, Jantarką Balczo, która do dziś widnieje na zdjęciu w „picks” Elektry. Tajemnicą poliszynela jest fakt, że Jantarka Balczo strasznie odchorowała romans z Elektrą, której nie podejrzewała o bycie mężczyzną, a po jego zakończeniu myślała o odejściu z SL, dopiero kolejny związek ukoił jej skołatane nerwy. Elektra, poza Jantarką i jeszcze kilkoma dziewczętami, zaliczyła również wyjątkowo burzliwy romans i ekscesy łóżkowe z innym właścicielem tegoż burdeliku – Aligatorkiem Furse. Czyżby obu panów łączyły dosłownie wspólne interesy? W sklepach Aligatorka nadal pojawiają się przecież nowe dzieła Elektry Sirbu. Furse dość długo zabiegał o względy pięknej Elektry – obsypywał ją prezentami i czułościami oraz często znikał z nią w skyboxach zawieszonych nad jego centrami handlowymi… Niesamowite, że niemal nikt z naszych bohaterów, nie zauważył z kim ma do czynienia, przygody łóżkowe w niezwykłej dość konfiguracji musiały być pasjonujące!

elektra1

Funkcjonowanie Elektry nie przeszkadzało Lyricusowi Belliosowi w jednoczesnym utrzymywaniu partnerskich związków z innymi kobietami – ma on na swoim koncie ,
Morrigan Polanski (która bawiła się doskonale bedąc z Lyricusem w tym samym okresie w którym Elektra „szalała” w Purple Lights i wiedząc o jego podwójnej tożsamości, nie zrobiła niczego aby ostrzec innych przed oszustem), właścicielkę Forrest Magic, Airie Camel oraz ostatnio Stokrotkę Michalski, czy Tahani Petrov, która nie ukrywa nawet swego, rosnącego zainteresowania przystojnym ochroniarzem.

Elektra Sirbu pomimo swojego nagłego zniknięcia jakiś czas temu, wcale nie zakończyła swojej działalności, nadal tworzy i sprzedaje przedmioty w wielu miejscach SL. Nadal loguje się i można ją spotkać na odludnych simach, gdzie zwodzi niewinnych ludzi oszukując ich skutecznie, co do swojej prawdziwej tożsamości. Co ciekawe Lyricus nie posiada umiejętności tworzenia i budowania – czyżby więc dzieła Elektry nie były do końca uczciwe, a były jedynie kopiami skradzionymi innym twórcom? Kim tak naprawdę jest Lyricus Bellios alias Elektra Sirbu? Jak wieść gminna niesie nie używa on/ona/ono voice, chociaż jest świadek, który twierdzi, że słyszał Lyricusa i że ma on męski głos.

elektra22

Kim jest osoba nie licząca się z żadnymi ludzkimi emocjami? Jak zimnym i wyrachowanym musi być człowiekiem, żeby przez blisko rok grać w swoją chorą gierkę? Na szczęście Lyricus ma swoje chwile słabości, oto co wyznał, w jak mniemam pijackim upojeniu, jednej z naszych bohaterek (zachowano oryginalną pisownię):
[14:32] Lyricus Bellios: Wiec zaczęło się od tego ze przyszedł do mnie brachom i mowi ze ma fajna gra online i można w niej zarobic autentyczna kase hehe hmmm mysle czemu nei . i tak się zaczęło dal mi linka do gry ale zaczym tam wszedłem mysle nieposzukam i neternecie cos o tej grze , no i znalazłem jekiegos pismaka który był tu pare dni i spotkal paru ludzi opowiedział tam swoja historie i na koniec stwirdzil ze lepiej być tu kobieta ona wiecej może szybciej się zaznajamia i wszedzie może zarobic no i poznac nowie kontakty ;/ pomyślałem czemu nie w koncu nie raz się gralo baba w grach
[14:33] Lyricus Bellios: Pierwszy dzien i spotkalem na freebies polke fajna dziewczyna i wydalala mi się starsza laska tak mówiła i się zachowywala zagadala do niej ela i zakumplowaley się ona wyglądała w oczach eli na bogada gosciowe i prawie tak było wprowadzila ja w Zycie ludzi którzy SA wlascicielami clubow itd. Dzien za dniem i wiecej znajomości i wid
[14:35] Lyricus Bellios: Teraz już nie ma odwrotu zaczyna się wielkie klamsto najwieksze w moim zyciu , nie mogę tego trawic
[14:35] Lyricus Bellios: na poczatku ele wygrywala konkusy w cp
[14:36] Lyricus Bellios: hmmmm
[14:36] Lyricus Bellios: zreszta
[14:37] Lyricus Bellios: widzisz do czego doszla

Lyricusowi gratulujemy dobrego samopoczucia, zaś jego ofiarom płci obojga, życzymy szybkiego powrotu do zdrowia. Psychicznego.

lyricus11

SLexpresss

23
Lu
09

news nr. 35 „Romeo i Julia”

Iska Mles, od dawna w Second Life traktowana jako synonim słowa głupota. Jej wypowiedzi przypominają słuchaczom nie zawsze śmieszne, kawały o „inteligentnych inaczej”, blondynkach. Po miesiącach przebywania w Centrum Polska przyzwyczaiłam się już do Iski, znajomych Iski, a także tych, którzy z Iski nieustannie się naśmiewają.

Zupełnie przypadkiem, niedawno odkryłam, że Iska jest mocno związana z pewnym mężczyzną. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby ten awatar nie był  kojarzony z „intelektualną elitą”  ( z ironią czy bez niej) czyli dworem Polskiej Republiki. Od dawna jest on pupilkiem królowej, Uzi Boa, a przede wszystkim jest królewskim poetą. Tworzy, pisze, prowadzi intelektualne debaty i… randkuje z Iską Miles! Dlaczego Euzebiusz Applemoor, bo o nim mowa, człowiek uważany za jednego z najinteligentniejszych awatarów polskich simów, umawia się z wirtualną Paris Hilton? Applemoor nie słucha rad przyjaciół, nie słucha ostrzeżen królowej, nie zwaraca uwagi na wokół panujący smiech, gdy tylko gdziekolwiek razem się pojawią. Liczy się dla niego tylko Iska.

„Iska z Euzebiem? Chyba zartujesz lol. Postradal zmyskly chlopak” – tak skomentowała związek, jedna z dam dworu Polskiej Republiki.

W rodzinnym Centrum Polska Iski reakcje są bardzo podobne, nikt nie oszczędza ich miłości, nikt nie przejmuje się ich uczuciami. Żarty na temat zakochanych są obecne już wszędzie.  Para podobno poznała się na jednym z wykładów wirtualnego naukowca o specyficznych poglądach Sidey’a Myoo, ownera Academii Electronika. Podczas nudnego wywodu o wyższości SL nad RL, para zwróciła na siebie uwagę.

Iska co chwilę wtrącała, charakterystyczne dla siebie, pozbawione sensu uwagi, Euzebiusz błyszczał wiedzą i bystrością umysłu. Pokochali się jak niebo i piekło, ogień i woda. Od pierwszej sekundy. Tak zupełnie od siebie inni.

Czy ktoś z Was, kpiących, zastanowił się nad swoim postępowaniem? Czy ktoś z Was dał im szansę?

Iska pod wpływem Euzebiusza robi wrażenie spokojniejszej, bardziej uważa na słowa, mniej rzuca się w oczy. Euzebiusz jest po prostu szczęśliwy.  Wbrew wszelkiej logice Euzebiusz i Iska mają na siebie dobry wpływ. Czy to za mało aby zakończyć prześmiewczy atak na parę?

SLexpresss

18
Lu
09

news nr.34 ” Plastikowy Alfons”

Nieważne co piszą, ważne żeby pisali…

Wyznawcą tej zasady jest właściciel agencji towarzyskiej Pawell’s Angel, Pawell Bulloch. Od wielu tygodniu do naszej redakcji przychodzą notki od tajemniczych informatorek, w których kobiety te opisują jak Pawell je potraktował. Nie zapłacił pieniędzy, prowadzi ciemne interesy z Tomaszem Freschi’m, uwiódł i porzucił.

Takie oskarżenia przewijają się w notecard’ach, które masowo dostaje SLexpresss Jupiter, nasz służbowy awatar. Po którymś z kolei donosie na Pawlla Bullocha, zaczęliśmy interesować się tajemniczymi informatorkami. Nikt tych pań nie zna, nikt, przed otwarciem Pawell Angel’s ich nie widział. Ich profile wyglądają jak profile nowo narodzonych graczy. Wniosek nasuwa się sam. Czarny public realtions robi sobie sam Pawell Bulloch!

Tworzy fałszywe konta, prosi o pomoc przyjaciela, Tomasza Freschiego i wspólnie preparują dowody, które później SLexpresss dostaje w formie donosów. Tydzień temu, stałem, moim prywatnym awatarem na rynku w Second Krakow, pewna awatarka na czacie ogólnym powiedziała „Bulloch zrobi wszystko zeby miec branko u lasek od kiedy go znam nieumiejetnie odgrywa zlego macho”, po ostatnich wydarzeniach świetnie rozumiem słowa kobiety.

Oto fragmenty donosów, jakie dostarczają nam, tajemnicze, każdemu obce, newbie escorts.

„[7:11] Ona: a tak cie kochalalm
[7:11] Pawell Bulloch: nie ogladaj sie tylko uciekaj ;))
[7:11] Ona: nie da sie tego uratowac?
[7:11] Pawell Bulloch: wiesz, wiele kobiet mnie kochalo
[7:11] Pawell Bulloch: i zadna sie nie uratowala”

Bo kobiety kochają złych mężczyzn…

„[9:29] Ona: wiem o waszych burdelachj w usa
[9:29] Tomasz Freschi: o czym ty pieprzysz?
[9:29] Ona: dobrze wiesz
[9:29] Ona: taka kase zarabiacie a dziewczyny oklamujecie
[9:30] Ona: zlodzieje zarabicie wiecej niz podex
[9:30] Tomasz Freschi: odczep sie”

Bo kobiety kochają bogatych mężczyzn…

„[9:05] Ona: Tomek musisz mi pomoc!!!!!!!!!
[9:05] Tomasz Freschi: ?
[9:05] Tomasz Freschi: o co chodzi?
[9:05] Ona: niby nie wiesz!!
[9:05] Ona: pawel ze mne zerwal!”

Bo wszyscy lubimy czytać o wirtualnych dramatach…

„[9:06] Ona: wykorzystal mnie
[9:06] Tomasz Freschi: jestes dorosla
[9:06] Ona: kazal mi isc z gosciem na gore
[9:06] Ona: taki jestes?!
[9:06] Tomasz Freschi: wiedzialas w co sie pakujesz
[9:07] Ona: pozalujesz”

Bo seks zawsze się dobrze sprzedaje…

„[9:16] Ona: a ja wiem o waszym blogu
[9:16] Tomasz Freschi: i co z tego?
[9:16] Ona: powiem wszystkim
[9:16] Tomasz Freschi: nasza sprawa”

Bo tajemnicze blogi są ostatnio na topie…

„[9:21] Ona: kazal mi isc do skyboxa i tam czekac na niego bo mial ochote
[9:21] Ona: i czekalam jak glupia ponad godzine a tipy na dole lecialy
[9:22] Ona: sluchaj
[9:22] Ona: przez niego nie zaorobilam i chce moja kase”

Bo Pawell chce być jak prawdziwy alfons…

„[9:09] Tomasz Freschi: a co mnie obchodzi jakis slexpres?
[9:09] Ona: hehehehhehehe
[9:09] Ona: wszystkich obchodzi i wiem ze was tez
[9:09] Tomasz Freschi: zrobisz z siebie wariatke
[9:09] Tomasz Freschi: i tyle”

Bo trzeba się podlizać redakcji, aby na pewno opublikowała skandal z Pawell’s Angels w roli głównej…


pawell-bulloch

Pawell Bulloch

SLexpresss


16
Lu
09

Komunikat reklamowy

Prosimy o nie wysyłanie ofert reklamowych w celu rezerwacji wyświetlającego się, jako wolne, miejsca pod reklamę. Jest ono w tym miesiącu już wykupione.

Z poważaniem, redakcja.

SLexpresss

15
Lu
09

News nr.33 „Wyuzdana wampirzyca”

Marietta Washborne zawsze uśmiechnięta, sympatyczna awatarka. Każdy ją lubi, każdy szanuje.

Można ją spotkać w polskich klubach oraz w siedzibie klanu wampirów, Wild Desire. Wysysanie krwi z noobów jest dziwnym hobby Marietty. Nie chcemy jednak zagłębiać się w krwawe fetysze Washborne, interesują nas jej tajemnice.

Wild Disire to klan w, którego majątek wchodzi olbrzymi zamek i kilka małych parcelek. Ownerką klanu – Marietta Washborne. Skąd właścicielka bierze pieniądze na zapewnienie bytu klanowi, liczącemu kilkudziesięciu członków? Krew, gadżety, hudy Bloodlines dla rekrutów klanu, opłacanie samej ziemi pod siedzibę klanu. Mnóstwo krwawych drobiazgów o, których my, zwykłe awatary, nigdy nie słyszeliśmy. To wszystko kosztuje nie małą ilość linden dolarów. Hud dla jednego rekruta kosztuje 500l! Ile więc kosztują bardziej skomplikowane zabawki dla wielbicieli trumien?

Jedna z wampirzyc, właśnie klanu Wild Desire, bliska znajoma Marietty, dostarczyła nam ciekawą informację na temat Washborne. Jak sympatyczna stała bywalczyni Cool bay club zarabia na utrzymanie królestwa wampirów?

Jest modelką porno!

Marietta od miesięcy pozuje fotografom do wyuzdanych zdjęć. Wystepuje nago, w pozach takich o, których strach myśleć. Przepełnione ostrym seksem fotografie Washborne krążą po najciemniejszych zakątkach Second Life. Znana jest wszystkim seksoholikom, wirtualnym fetyszystom, miłośnikom pornografii, zboczeńcom. W kręgach porno Washborne jest jedną z najwybitniejszych modelek. Każda jej sesja warta jest kilkanaście tysięcy L$.

Ktoś w końcu musiał powiedzieć prawdę, Marietta Washborne to gwiazda porno!

Oto wybrane zdjęcia, nadesłane do naszej redakcji przez informatorkę, członkinię klanu Wild Desire.

mariettamarietta2marieta

Najdelikatniejsze fotografie z portfolio Marietty Washborne. Inne nie nadawały się do publikacji na łamach SLexpresssu.

SLexpresss

13
Lu
09

“Chcę Ci powiedzieć, że…” /walentynki 5/

Do: Patricia Mikoyan i Andzej Setsuko

Matka
z jej rąk zmęczonych
rosły kwiaty,
z jej dni zranionych
rodziły się daty,
z jej serca miłość cały świat objęła,
z jej oczu rzeka łez spłynęła,
z jej myśli książki się pisały,
z jej ust polskie teorie wybiegały,
z jej marzeń tablica się wyszyła,
z jej szczęścia ja się narodziłam.

Ojciec
To on pokazał mi Francję.
To on zakochał mnie w niej.
To on nauczył mnie patriotyzmu,
Solidarności.
To on mówi, że mnie kocha.
To on szczęście znajduje we mnie.
To on moimi wierszami karmi ludzkie oczy.
To on uczy miłości do ojca.
To on nie zna pieniędzy, tylko miłość…

Stacyy Jefferson

_______________________________________________________________________________________

Do: zUzia, Allstarka, Jolcia, Marrysia, Jajuaszko, Clari, Emuska, Megulca, Eskuela, Maca, Andozy,Szuftana, Tandetty,mr.1990., Sawsona, Joja, Srututu i ruskiego stylisty V.

Luv ya

Sznurek, URL, Domina, Linijka, Lionka,Linushka, Nitka

________________________________________________________________________________________

DO: Nemesis

Dla najukochanszej Ksiezniczki w ten szczegolny dzien moc buziaczkow oraz wszystiego co najlepsze ;***

Tylko Twoj Grzes ;****

SLexpresss




O nas

Zajrzymy w umysły, serca, inventorie's i portfele najciekawszych awatarów polskiego SL. Będziemy wszędzie tam, gdzie być warto. Nasi informatorzy i pracownicy nie przymkną oczu na żaden interesujący szczegół. Będziecie pierwsi wiedzieć kto z kim sypia, kto komu płaci, kto kogo oszukał. Kto, co, gdzie, jak i dlaczego. Tylko dzięki nam. SLexpresss. Powinieneś o tym wiedzieć...

ważne

Jeśli wiesz o czymś co mogłoby naszą redakcję zaciekawić daj nam o tym znać. My obiecujemy Ci pełną dyskrecję, nie zdradzimy żadnych danych, których Ty sam nie chcesz ujawnić. Kontakt do nas: e-mail slexpress@tlen.pl lub note card w Second Life. Nasz służbowy awatar nazywa się SLexpresss Jupiter. Z pozdrowieniami, redakcja.

Najbardziej lubicie czytać o…

Wasz głos!

Misia o Komunikat
Y. o Komunikat
ktus o Komunikat
Ja o Komunikat
ANKA! o Komunikat

REDAKCJA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TREŚĆ KOMENTARZY!